دوران خوش کودکی

1400/07/16
نمایش: 2,094 پسند: 5 دیدگاه: 4 دریافت: 90
زمان خواندن: 3 دقیقه - جمعه 16 مهر 1400

لحظات کودکی را می توان در زمره لذت بخش ترین و زیبا ترین دوره های زندگی هر شخص قرار داد. در این مطلب به مناسبت روز جهانی کودک سعی دارم به ویژگی های دوران شیرین کودکی بپردازم.

موبایل گرافی اولین اسباب بازی دوران کودکی من
موبایل گرافی اولین اسباب بازی دوران کودکی من

همه ما در این دنیای پر مشغله که گرفتار آنیم، آرزوی بازگشت به دوران کودکی خود را داریم... دورانی که تمام مشغله‌ی زندگی‌مان در اسباب بازی‌هایمان خلاصه می‌شد و از سختیها و مشکلات دنیا بی‌خبر بودیم... اما اگر به کودکان اطراف خود نگاه کنیم می‌بینیم که همه‌ی آن‌ها آرزوی بزرگ‌شدن دارند! و ما نیز در کودکی همواره آرزوی رسیدن به بزرگ‌سالی ، داشتن قد بلندتر و... رو می‌کردیم! اما اکنون که بزرگ شده‌ایم و در سرد و گرم زندگی دنیا فرورفته‌ایم، آرزو داریم به همان دوران کودکی خود بازگردیم!


 زیباترین نعمت خدا

دوران کودکی واقعا دوران شیرینی است، چه وقتی که در آن هستیم وچه وقتی که کودکی در اطراف ما یا در خانواده مان وجود داشته باشد. لذت بازی کردن با کودک در هیچ لذت دیگری در دنیا وجد ندارد و هیچگاه مارا خسته نمی‌کند بلکه درمانی برای افسردگی و ناراحتی و کسالت ما در زندگیست!


روز ملی کودک

16‌ام مهرماه در کشورمان به روز کودک نام‌گذاری شده است. روزی برای بهترین دوران از زندگی هر انسانی!


اولین اسباب بازی من

همیشه اولین‌ها در زندگی ما، تجربه های جذاب و لذت بخشی هستن. یکی از این اولین‌ها میتونه اولین اساب بازی هر انسانی باشه! من اولین اسباب بازی زندگیم رو که حتی عمرش از خودمم چند ماهی بیشتره رو خیلی خوب و تمیز نگه داشتم (البته یه چراغش کنده که فک کنم از شدت علاقه کندم خوردمش خخخ) و هر موقع سراغ اون میرم، انرژی خیلی خوبی بهم تزریق میشه و حس بسیار خوبی در من ایجاد می‌کنه! حس اینکه اولین وسیله ای بوده که من باهاش تو دنیا بازی کردم و آروم شدم بسیار لذت بخشه که در هیچ کجای دیگر قابل درک نیست!


درباره این طرح گرافیکی

ترکیب عکاسی با موبایل (موبایل گرافی ) و ادیت در فتوشاپ یا نرم‌افزار لایت روم واقعا جذابه مخصوصا اگه از جایی عکس برداری کرده‌باشیم که به ما حس بسیار لذت‌بخشی می‌دهد! این طرح از عکاسی از اولین اسباب بازی عمرم با گوشی موبایل و ادیت و خلاقیت در فتوشاپ حاصل شده. برای رسیدن به نتیجه مطلوب فرایند عکاسی به همون مقدار که ادیت و ویرایش تصویر مهمه، مهمه! و این طور نیست که ما بگیم اگه به هر شکل و کیفیتی عکس بگیریم غمی نداریم چون ما یه طراح گرافیک حرفه‌ای هم هستیم! برای ادیت یک تصویر هم عکس برداری بشدت مهمه هم توانایی های طراح، اگه این دو در کنار هم به خوبی رعایت شوند، نتیجه فوق العاده لذت بخشه! در آخر بگم که گوشی موبایل زیاد برای عکس برداری حرفه ای مناسب نیست ولی درصورتی که به اصول عکس برداری عمل کنید می‌توانید به نتیجه دلخوه خود برسید.

شما هنوز اولین اسباب بازی زندگیتون رو دارین؟ در کامنت‌ها بگین...

با خرید فنجانی قهوه، از کپل آرت پشتیبانی کنید.
واپسین‌ دگرگونی: جمعه 14 مهر 1402نمایش هفته : 20