آرت ورک سه بعدی تعطیلات کرونایی

1400/05/25
نمایش: 5,241 پسند: 7 دیدگاه: 4 نشانک: 1
زمان خواندن: 2 دقیقه - دوشنبه 25 مرداد 1400

پس از گذشت یک سال و نیم از همه گیری ویروس کرونا، همچنان مهمترین اصل در عدم ابتلا به آن، استفاده از ماسک و عدم شرکت در هرگونه تجمع است. اما متاسفانه دیگر کسی به مانند روزهای اول کرونا، به کرونا اهمیت نمی دهد. این طرح سه بعدی مفهومی به منظور تشویق مردم برای گذراندن تعطیلات خود به دور از کرونا و در فضای مجازی، طراحی شده است.

آرت ورک سه بعدی و خلاقانه با مفهوم زندگی مجازی، به مناسبت 13 بدر در ایام کرونا
آرت ورک سه بعدی و خلاقانه با مفهوم زندگی مجازی، به مناسبت 13 بدر در ایام کرونا

همه از بستن جاده‌ها و شهرها می‌گویند؛ من از فرهنگ‌سازی ...! فرهنگ‌سازی مهمترین عامل در شکست کروناست، حتی با وجود برقراری مقررات بسیار سختگیرانه‌ای، تا زمانی که عده‌ای بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی به مسافرت بروند، کرونا فروکش نخواهد کرد.


ای کاش...!

ای کاش مردممان مثل روزهای اولیه کرونا و ایام عید در خانه می‌ماندند، درست است قرنطینه طولانی و طاقت فرسا شده است اما ابتلا به کرونا بسیار بسیار طاقت فرساتر خواهد بود. به خصوص گونه جهش یافته کرونا که بسیار خطرناک‌تر از گونه‌های دیگر این ویروس است...


زحمات کادر درمان

کادر درمان پس از گذشت یک سال نیم از کرونا و با سختی‌ها و مشقت‌های فراوان همچنان در حال خدمت‌رسانی و تلاش هستند و تاکنون هیچگاه از جا زدن و تمام شدن طاقتشان دم نزده‌اند، بسیار زشت است که ما از در خانه ماندن عاجز شده و دیگر توان حفظ قرنطینه رو نداشته باشیم و با این کار بار کادر بهداشت و درمان رو بالا ببریم.


قدردانی از کادر درمان کرونا

یک خسته نباشید رو خدمت همه پرسنل کادر درمان عرض میکنم و خسته نباشید دیگر را خدمت مردمانی که به سفر نرفته‌اند و بی‌حوصلگی و خستگی قرنطینه را به برای سلامتی خود و کاهش بار پرستاران به جان خریده‌اند، عرض میکنم. برای قدردانی هرچه بیشتر از کادر درمان کرونا، بنده در حد توان خود به پاس زحمات‌شان طرحی را تحت عنوان قهرمان سلامت طراحی کرده‌ام که تقدیم‌شان میکنم.


درباره این طرح گرافیکی

دوستان و همراهان عزیزم، این کار رو من برای 13 بدر سال 1400 که مصادف با افزایش آمار های کرونا بود انجام دادم  با مفهوم گذراندن عید و 13 بدر به صورت مجازی به منظور کمک به کادر درمان و کاهش آمارهای کرونا...

این طرح صفر تا صد در نرم‌افزار ادوبی دیمنشن ساخته‌شده، برخی از متریالهاش رو در فتوشاپ طراحی کردم و الباقی متریالها از  خوده نرم‌افزار ادوبی دیمنشن با چاشنی ادیت استفاده شده است. آتش استفاده شده در این طرح از مدل اسپلش (Splash) در دیمنشن با متریال که نور منتشر می‌کنه ساخته شده که این قسمتش ایده خیلی جذابی بود که به ذهنم رسید و زمان زیادی طول کشید تا به متریال مدنظرم برسم اما نتیجه‌اش بسیار جذاب شد.

همواره بیش از زیبایی طرح، القای بهتر مفهوم مد نظر من هست، امیدوارم لذت برده باشید و تاثیرگذار بوده باشه...

با خرید فنجانی قهوه، از کپل آرت پشتیبانی کنید.
واپسین‌ دگرگونی: یکشنبه 7 آبان 1402نمایش هفته : 20