ویدئو ادیت زیبای پاییزی

1400/08/16
نمایش: 3,391 پسند: 4 دیدگاه: 2 نشانک: 1
زمان خواندن: 2 دقیقه - یکشنبه 16 آبان 1400

برخلاف دنیای واقعی که مسیر رسیدن به هدف اهمیت بسیار بالایی دارد، در دنیای گرافیک برای رسیدن به یک طرح جذاب مسیرهای مختلفی وجود دارد که تنها طرح نهایی مهم است و مسیر طراحی اهمیت چندانی ندارد.

ویدیو آموزشی یک ادیت زیبای پاییزی
مدت: 8 دقیقه - تعداد نمایش: 48

در دنیای طراحی گرافیک هیچ اجبار و محدودیتی وجود ندارد. بسیاری از طراحان گرافیک خود را محدود به نام المان‌های مختلف فتوشاپ می‌کنند. برای مثال فقط از استایل سایه (DropShadow) برای ایجاد سایه استفاده می‌کنند و هیچگاه درجای دیگر از آن استفاده نمی‌کنند. محدودیت بدترین عنصر برای طراحی گرافیک است. باید پای خود را از محدودیت‌ها فراتر گذاشت تا اثری خارق‌العاده ایجاد کرد. برای مثال همین استایل ساده سایه اگر در جای مناسب استفاده شود، می‌تواند درخشندگی بیرونی (OtherGlow) بسیار جذابی برای کارمان خلق کند.


مسیر مهم نیست!

نکته‌ای دیگر که در طراحی گرافیک بسیار حائز اهمیت است این است؛ تنها و تنها نتیجه کار مهم است! مسیر چندان اهمیتی ندارد! در واقع ما باید از محدودیت ها دور شویم و هردفعه یک مسیر بخصوص را انتخاب کنیم. برای مثال در یک عکس برای افزایش جزییات عکس، افکت Levels بسیار عالیست اما گاهی همین افکت اثر خوبی بر جزییات تصویرمان ندارد پس ما نباید محدود باشیم و خود را در جاهای مختلف انعطاف دهیم تا به بهترین نتیجه برسیم.


هیچ بایدی در کار نیست

این جملات که بسیاری از طراحان می‌گویند که مثلا فلان چیز باید فلان حالت باشد تا نتیجه بهتر شود درست نیست. هیچ بایدی در کار نیست و شخص باید با خلاقیت هر چه تمام تر به نتیجه مطلوب خود برسد و به طرح های دیگر و اصول روتین دیگر اصلا توجه نکند. در مورد موضوع نه به روتین ها می‌توانید مطلب بوم سفید و دیگر هیچ را در سایت مشاهده بفرمایید.


درباره این طرح گرافیکی

ویدیو ادیت‌های جذاب انجام شده در فتوشاپ اگر با موزیک مناسبی همراه شوند می‌توانند برای لحظاتی آرامش روح و جان ما شود. این ویدیوها در گذر زمان تکرای نمی‌شوند و هر بار حس خفنی را به ما القا می‌کنند. اما نکته اینجاست که گاها بسیاری از کارهای گرافیک حاصل چند هفته یا چند ماه تفکر و چند روز طراحی هستند که گنجاندن این مراحل در یک ویدیو کار بسیار سختی است. از طرفی دیگر رکورد صفحه در هنگام کار استرس زاست و می‌تواند نتیجه کار مارا خراب کند. پس در رکورد کردن از مراحل کارهای گرافیکی‌تان محتاط عمل کنید! نتیجه نهایی این ویدیو رو می‌توانید در پاییز شاه فصل هاست مشاهده کنید.

با خرید فنجانی قهوه، از کپل آرت پشتیبانی کنید.
واپسین‌ دگرگونی: سه‌شنبه 14 آذر 1402نمایش هفته : 29