مادر ضربان قلب خونه

1400/11/02
نمایش: 3,732 پسند: 5 دیدگاه: 2 نشانک: 1
زمان خواندن: 3 دقیقه - شنبه 2 بهمن 1400

مادر تنها یک کلمه نیست. واژه ی مادر دربردارنده حس فداکاری، دلسوزی، مهر و میلیونها احساس خوب دیگر است. قدردانی از مادر که ضربان قلب هر خانه ایست، کمترین وظیفه هر فرزندی است. بهترین راه قدردانی از مادر تنها درست کردن رفتار خود ماست

تایپوگرافی حرف M و ترکیب با قلب و ضربان
تایپوگرافی حرف M و ترکیب با قلب و ضربان

هر انسانی در زندگی خود دلخوشی بخصوصی دارد. اگر از انسانها در مورد دلخوشی شان در زندگی سوال کنیم، به نتایج متفاوتی دست پیدا می‌کنیم؛ برای برخی دلخوشی یعنی جیب پر از پول، برای برخی دیگر دلخوشی یعنی فرزندان و برای برخی دیگر دلخوشی یعنی مادر! اگر از آنهایی که دلخوشی شان مادر است بخواهیم دلیل انتخابشان را بیان کنند، به نتایج جالبی می‌رسیم! اکثر قریب به اتفاق آنها اشاره می‌کنند که دلیل انتخابشان، آرامش بی نهایت مادرشان است! گویی مادر منبع آرامش و اطمینان در خانه است!


مـادر آرامـش خونه

اگر مادرتان در قید حیات باشد حتما این مورد را تجربه کرده اید که اگر به علت خاصی چند ساعتی مادر در خانه نباشد، استرس و اظطراب زیادی بری اعضای خانواده حکم فرماست! زمانی که مادر به خانه باز می‌گردد گویی آرامش دوباره به خانه و اعضای آن تزریق می‌شود! بسیاری از افرادی که در سنین کم، متاسفانه از نعمت مادر چه به علت فوت و چه به علت طلاق بی بهره می‌شوند، بسیار دچار استرس و اظطراب و تشویش خاطر می‌شوند که برطرف کردن این احساس بد بسیار سخت است، زیرا که هیچ آرامشی در این دنیای بزرگ نمی‌تواندجایگزین آرامش مادر شود!


قـدردانی

ذات انسان به گونه‌ای است که تا نعمتی را از دست ندهد قدر آن را نمی‌داند! دوتا از بزرگترین نعمت‌هایی که خداوند به هر انسانی در بدو تولدش اهدا می‌کند، نعمت پدر و مادر است! نعمت‌هایی که متاسفانه بسیاری از فرزندان تا زمانی که آنها را از دست نداده‌اند قدر آن را نمی‌دانند! بسیاری از فرزندان، بهترین و تنها زمان قدردانی از این دوفرشته زمینی را روز مادر و پدر می‌دانند! نمی‌گویم این باور غلط است! اما درست هم نیست! درست این است که هر فرزند در تمام طول زندگی و شرایط مختلف قدردان زحمات پدر و مادر خود باشد و همواره به یاد آنها باشد، نه صرفا در روز مادر یا پدر!

اول از همه روز مادر را خدمت مادر عزیزم که بهترین دارایی من در این دنیاست تبریک عرض می‌کنم، سپس روز مادر را خدمت همه مادران زحمتکش این سرزمین تبریک عرض نموده و برایشان در لحظه لحظه زندگی شان آرزوی سلامتی میکنم.


درباره این طرح گرافیکی

معنا و مفهوم این طرح در نیم خط عنوان این مطلب نهفته است! مادر منبع آرامش خانه است، آرامش آنقدر در زندگی هر انسانی مهم است که در این طرح به ضربان قلب تشبیه شده است! حرف M که نماینده مادر در کلمه Mother است، در این طرح به شکل ضربان قلب در آمده است. بیش از این نیازی به توضیح بیشتر نمی‌بینم! امیدوارم در لحظه لحظه زندگی‌تان قدردان پدر و مادر خود باشید و قدردانی از آنها را صرفا به شب مادر یا پدر موکول نکنید!

با خرید فنجانی قهوه، از کپل آرت پشتیبانی کنید.
واپسین‌ دگرگونی: شنبه 23 اردیبهشت 1402نمایش هفته : 42