اولین تجربه از دنیای گرافیک

1400/05/25
نمایش: 1,743 پسند: 7 دیدگاه: 3 دریافت: 187
زمان خواندن: 2 دقیقه - دوشنبه 25 مرداد 1400

دوست دارم اولین مطلب وبسایتم را با توضیحاتی در مورد اولین تجربه من از دنیای گرافیک و نقطه عطف ورود من به این دنیای جذاب شروع کنم، اولین ها هموراه مهمترین ها نیز هستند زیرا که در چند و چون آینده ما تاثیر بسزایی می گذارند.

اولین تجربه‌ ی من در دنیای گرافیک!
اولین تجربه‌ ی من در دنیای گرافیک!

دوست دارم اولین پست سایتم، اولین کار گرافیکم باشه که حدوداً برای پاییز سال 98 هستش، اون موقع تازه با فتوشاپ آشنا شده بودم و مبتدی بودم و این طرح بسیار داغون رو به عنوان اوالین کار گرافیکم طراحی کرده بودم و اتفاقا خیلی هم با اون کیف می‌کردم(خخخخ) ولی من این طرحم را هیچ وقت پاک نمی‌کنم و از آن خجالت نمی‌کشم و اکنون هم آن را در وبسایتم قرارداده‌ام که بدانم از کجا به کجا رسیده‌ام! ره صد سال رو نمیشه یک شبه رفت ... این طرح رو که می‌بینم یاد مشقت‌ها و سختی‌های خودم در این راه میوفتم، سختی‌ها و مشقت‌هایی که نتیجش به شدت رضایت بخش شد، درست مصداق بارز شعر زیبای :

تا ســگ نشوی کـوچه و بازار نگردی

هـرگز نشوی گــرگ بیابان حقیقت


تجربه حرف اول رو میزنه

بسیاری از فنون و علوم مختلف بیش از یادگیری مفاهیم به تجربه نیاز دارند، به خصوص در دنیای برنامه‌نویسی و گرافیک تجربه حرف اول رو می‌زند و به دست آوردن تجربه فقط در مرور زمان و با مشقت زیاد حاصل می‌شود. بررسی‌های مختلف در میان شغلهای مهندسی، بخصوص مهندسی کامپیوتر، این مورد را ثابت کرده است که همواره، تجربه مهمتر از تحصیلات آکادمیک است و افرادی که تجربه بالاتری دارند، در این زمنیه موفق‌تر هستند.


علاقه و دیگر هیچ

مهم‌ترین اصل در پیشرفت در حرفه یا شغل، علاقست و دیگر هیچ! استعداد تنها مکمل است و تاثیر مستقیم ندارد... علاقه درست مثل کاتالیزور عمل می‌کند، یعنی هر سختی و مشقت را به لذت، و هر کندی را به سرعت تبدیل می‌کند.  با عشق  و علاقه نسبت به حرفه ای که در اون فعالیت می‌کنیم، می‌توان بسرعت از سختی‌ها و مشقت‌های موجود در آن حرفه و شغل عبور کرد...


استارت کار بسیار مهم است

همواره اولین پله در انجام هرکاری، سخت ترین پله آن است. بسیاری از افراد از همین پله ابتدایی و شروع کار می‌ترسند و همواره از آغاز کردن عصر جدیدی در زندگی‌شان واهمه دارند. اگر پله اول به درستی و با قدرت برداشته نشود، باعث دلزدگی در فرد شده و می‌تواند فرد را بشدت از آرزوهایی که دارد دور کند. استارت یادگیری برنامه نویسی من با استاد ایمان مدائنی و استارت یادگیری گرافیک بنده نیز با استاد  بهمن رئوفی بود که با توجه به آموزشهای بی نقص این افراد، پله اول را محکم برداشتم و هر روز عشقم به دنیای برنامه نویسی و گرافیک بیشتر از قبل شد.

دوستان خوبم امیدوارم همه‌ی شما در حرفه ای مشغول باشید، که عاشقش هستید!

با خرید فنجانی قهوه، از کپل آرت پشتیبانی کنید.
واپسین‌ دگرگونی: شنبه 27 اسفند 1401نمایش هفته : 25