تایپوگرافی مـحمـد(ص)

1400/08/01
نمایش: 2,373 پسند: 5 دیدگاه: 0 نشانک: 2
زمان خواندن: 2 دقیقه - شنبه 1 آبان 1400

حضرت محمد(ص) علاوه بر اینکه پایانی بر پیامبران بود آغازی بر عصر جدیدی بود. آخرین پیامبر خدا آمده بود تا نه تنها اسوه ای برای مردمان دوران خودش باشد، بلکه اسوه ای برای هزاران نسل بعد از خود نیز باشد. ۱۷ ربیع الاول به نام تولد پیامبر ثبت شده است.

تایپوگرافی سه بعدی محمد انجام شده در دیمنشن
تایپوگرافی سه بعدی محمد انجام شده در دیمنشن

محمد آمد تا پایانی بر همه پیامبران و آغازی بر عصر جدید خداپرستی باشد. همه‌ی ما وقتی به درون خود می‌نگریم، به وجودی پی‌میبریم که از همه چیز بی‌نیاز است، موجودی که هر وقت که بخواهیم می‌توانیم به آن اتکا کنیم، آن وجود خداوند متعال است. حضرت محمد آمد تا وجود خدا در دل همه انسانها را بیش از پیش فعال کند. هر کدام از ما انسانها اگر به خاطر وجود اسلام ذره‌ای هم اعمال نادرست‌مان را کنترل کرده‌ایم به حصرت محمد (ص) مدیونیم. با هم دوبیت بسیار زیبا از اشعار بسیار غنی مولانا را می‌خوانیم.


گوهر پاک از کجا عالم خاک از کجا

بر چه فرود آمدیت بار کنید این چه جاست

بخت جوان یار ما دادن جان کار ما

قافله سالار ما فخر جهان مصطفاست

ولادت حضرت محمد (ص) بر همه مسلمانان مبارک باد.


امانت داری و بس!

حضرت محمد که دارای ویژگی‌های مثبت و انسانی زیادی بوده‌است، یک ویژگی به اصطلاح تاپ‌تر و بُلد داشتند که آن عبارت بود از امانت داری! یکی از برترین خصوصیت‌های محمد که ما از دوران کودکی با آن آشنا شده ایم! دارا بودن این ویژگی در دوران جاهلیت، یک اتفاق بسیار بزرگ و به اصطلاح بمب بود! آن‌هم در جامعه‌ای که شاکله آن‌ را دزدها و راهزنان تشکیل می‌دادند! اگر ما سعی کنیم، حتی شده یکی از خصوصیت‌های پیامبر مثلا امانت داری رو در خودمون تقویت کنیم، تاثیر بسیار مثبتی بر زندگی‌ما و بخصوص اطرافیان ما می‌گذازد و ما هیچگاه از این عمل خود پشیمان نخواهیم شد.


درباره این طرح گرافیکی

تایپوگرافی سه بعدی در نرم افزار ادوبی دیمنشن آنقدر لذت‌بخش است، به طوری که طراح با وجود طراحی تعداد بیشماری تایپوگرافی باز هم علاقمند به تایپوگرافی 3بعدی در این نرم افزار است. یکی از زمینه‌های تایپوگرافی، تایپوگرافی های مذهبی و مناسبتی است، بدون استثنا، تمام تایپوگرافی‌های مذهبی بنده، حداقل برای خودم بسیار جذاب بوده‌اند، گویی از درون خود دارای نیروهای فرا انسانی هستند. این طرح نیز مثل تمام تایپوگرافی‌های بنده از ترکیب تایپوگرافی دو بعدی در فتوشاپ و رندر در ادوبی دیمنشن حاصل شده است. عیدتون خیلی مبارک دوستان خوبم، انشالله همیشه موفق و پیروز باشید.

با خرید فنجانی قهوه، از کپل آرت پشتیبانی کنید.
واپسین‌ دگرگونی: یکشنبه 20 فروردین 1402نمایش هفته : 20