برنامه‌ریزی برای اهداف بزرگ

1400/10/16
نمایش: 3,714 پسند: 5 دیدگاه: 4 نشانک: 1
زمان خواندن: 3 دقیقه - پنجشنبه 16 دی 1400

جشن و پایکوبی در روز تولد اصلا بد نیست، اما تولد بسیار والاتر از یک جشن است. وقتی همه از جشن و پایکوبی برای تولدشان می گویند، کسی موفق تر است که در روز تولدش به جای جشن آنچنانی، روی اهدافش در سال جدید از عمرش تمرکز و برنامه ریزی کند.

عدد ۲۳ با چاشنی خلاقیت و رنگ سال ۲۰۲۲
عدد ۲۳ با چاشنی خلاقیت و رنگ سال ۲۰۲۲

سالروز تولد همواره برای هر شخص یک روز خاص و زیبا بوده و هست، روزی که هر ساله هر شخص برای خود جشن گرفته و از اینکه یک سال دیگر نعمت بزرگی به نام زندگی را داشته است شاد و مسرور است. من اصلا با جشن تولد و شادی در روز تولد مخالف نیستم، من هم از اینکه امروز وارد 23 سالگی خود شده‌ام و 22 سال را از خدا عمر گرفته‌ام بسیار خوشحالم! اما این همه چیز نیست...! روز تولد فقط جشن نیست! بلکه یک مبدا تاریخ برای ماست که ‌می‌تواند آغازی بر اهداف بزرگ ما باشد. قبل از شروع بحث شما دوستان عزیز را به دیدن شکست پل پیروزی است دعوت می‌نمایم.


برنامه ریزی برای سال جدید از عمر

مهمترین عامل پیشرفت برای انسان، برنامه ریزی است. بدون برنامه ریزی هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود، در واقع هیچ انسان موفقی وجود ندارد که برای لحظه لحظه زندگی خود برنامه ریزی نکرده باشد! ما در زندگی روزمره خود، برنامه ریزی کوتاه مدت داریم که برنامه ریزی برای روزها و هفته‌های آینده است و شامل اهداف نسبتا کوچک است. برنامه ریزی های بلند مدت ما عمدتا محسور به لحظه تحویل سال و زمان خواندن دعای؛ یا مقلب القلوب و الابصار است! یکی دیگر از زمانهای مناسب برای تعیین اهداف بزرگ روز تولد است! باید برای سال جدید از عمر خود اهداف بزرگی را تعیین کنیم و همچنین اهدافی که سال گذشته داشتیم را مورد بررسی قرار دهیم که چقدر در رسیدن به آنها موفق بوده‌ایم. این نکته را اشاره کنم که در رسیدن به اهداف بزرگ، برنامه ریزی بسیار مهم است، اما همه چیز نیست! بلکه پافشاری و تلاش با چاشنی صبر و حوصله نیز احتیاج است.


انسان‌های موفق

در پستهای قبلی اشاره کرده‌ام که انسانی موفق است که در زمانهایی که دیگران ایستاده‌اند، او حرکت کند، زمانی که دیگران نغ می‌زنند، او سکوت کرده و حرکت خود را ادامه دهد و پیشرفت کند! در روز تولد نیز همین جمله صادق است! زمانی که همه در سالروز تولدشان به جشن و پایکوبی مشغولند، ما باید مشغول مرتب کردن اهداف بزرگ خود برای سال جدید از عمرمان باشیم! اینجاست که تفاوت انسان معمولی با انسان خبره مشخص می‌شود. البته این مورد را هم باید مد نظر قرار دهیم که تعریف موفقیت برای هر شخص متفاوت است.


درباره این طرح گرافیکی

پارسال در سالروز تولدم یک طرح بسیار خفن رندر کردم که هنوز هم هر موقع آن را می بینم لذت می‌برم! امسال به یک طرح ساده و منینیمال و مفهومی بسنده کردم! در واقع قرار نیست همیشه یک طرح رندر خفنی باشد که جذاب باشد! گاهی یک طرح ساده و مینیمال که مفهوم مناسبی نیز دارد، به جذابیت یک رندر سنگین است! رنگ استفاده شده در این طرح نیز رنگ سال 2022 است که رنگی (Very Peri) بنفش است. تولدم مبارک همه تون!

با خرید فنجانی قهوه، از کپل آرت پشتیبانی کنید.
واپسین‌ دگرگونی: سه‌شنبه 9 اسفند 1401نمایش هفته : 33